علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

بهشت من تویی

زود قضاوت نکنیممممم

1391/10/24 13:10
نویسنده : مامان کوچولو
978 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از همه دوستانی که خواننده وب پسری من هستن ولی یه نکته یا حتی یه تذکر

لطفا قبل از نظر گذاشتن خوب نوشته های منو بخونید بابا من عاشق پسرمم!

چرا میاین میگین ناشکری نکن و این حرفااااا

اگه بعضی پستا بوی گله داره منظورم این نیست که کاش بچه ام چیز دیگه ای بود دارم درددل میکنم

همین!!!!!

منم روزی هزار بار میگم خدایا شکرت روزی ده بارم میگم خسته شدم خدایا کمکم کن.......

ناراحت میشم وقتی میبینم بعضیا مادربودنمو زیر سوال میبرن و خیلی راحت میگن برو خداتو شکر کن که

چنینه و بهمانههههه

همه عالم خوب گوش بدید دارم داد میزنم!

بنده عاشق پسرمم درسته گاهی از شیطنتاش خسته میشم از ده بار دو بارشم دعواش میکنم ولی اینا

دلیل نمیشه که دوستش ندارممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگس (مامان امیرحسین)
25 دی 91 17:08
سلام ملیحه جون اول اینکه انشالله زود امتحاناتت تموم بشه و برگردی کلوب دلم برات خیلی تنگیدههههههه در اینکه تو عاشق علی کوچولو هستی مگه کسی شک داره و البته عاشق بچه مطمئنم تو از همه ما زودتر یه داداش یا آبجی برای علی جونم میاری اگر از نظری که برات گذاشتم ناراحت شدی معذرت میخوام منظوری نداشتم همه مامانها عصبانی میشن و خسته میشن و .... اما اینها دلیل ناشکری کردن نیست
زهره
14 بهمن 91 22:58
اوا پس چرا من نمیدونستم وبلاگ داری!!! چه جالب ... خیلی شیطونی دخمل
ازاده
22 بهمن 91 5:22
عزیز دلمی تو بهترین مامان دنیایی خانوووووووم
مامان سارا
16 اسفند 91 15:49
عزیزم ، منم گاهی خسته میشم ، گاهی شکایت می کنم ، گاهی دلم می خواد دو تایی با همسرم بدون دغدغه بیرون بریم ، قدم بزینم ، خرید کنیم ، شام بخوریم ، تی وی ببینیم ، به کارای شخصیم برسم ، به دوستم زنگ بزنم و مثل گذشته یک ساعت تلفن رو اشغال کنم و ... گاهی سر پسرم از خستگی داد بزنم ، گاهی دعواش کنم که گریه بی امان داره ، ولی من باز من مادرم ، با تمام وجود خدارو به خاطر این نعمت شاکرم و گذشته بر این من یک انسانم مثل همه اونایی که نصیحت می کنن که خداروشکر کن . من و شما لذت می ببریم از مادر بودن و گاهی بواسطه خسته شدن شکایت می کنیم از این همه مسئولیت و این حق مسلم ماست . شاد و سلامت باشین همیشه