علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

بهشت من تویی

شروعی دوباره

1391/11/18 7:49
نویسنده : مامان کوچولو
1,444 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی وقت همت کردم بیام وبلاگتو اپ کنم

خیلی اینروزا درگیرم

درگیر خودم .....! واقعا میخوام بدونم کجای این دنیا هستم و اینهمه تلاش برای چیهههه؟

البته خدارو شکر که نتایج درگیری هام خوب بوده :)

به لطف خدا دارم روی خودم کار میکنم تا نگاهم رو مثبت تر! کنم و از تمام لحظه هام لذت ببرم

از تو بگم که ماشالااااا شیطونی شدی برای خودت

از در و دیوار بالا میری

هرجایی که شبیه پله باشی دو سوت رفتی ازش بالا

تا بیدار میشی کنترل میدی دستم که تی وی روشن کنم برات

عاشق ددر رفتنی

عاشق سرسره و تاب و پارک

خیلی خیلی بچه دوست داری و اصلاااا اهل زدن و دعوا نیستی فقط دوست داری بازی کنی

خیلی از حرفا رو میفهمی و تقریبا خیلیاشم میگی

از هفته بعد دانشگاهم شروع میشه این ترم دو روز میرم و کارم کمتره شکر خدا

حالا دوستان یه سوال.....بنظرتون ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی بهتره یا راه اندازی اتلیه؟؟؟؟

پیشاپیش ممنون از جواباتون

عکس در ادامه مطلب

و اینم عکسای اتلیه که جریان دارهههه

من از اتلیه راضی نبودم نه اینکه کارش بد باشه اصلاااا

ولی از 100 تا عکسی که انداخته بود 20 تا روتوش کرده بود و بقیه رو از عکسای خام مجبور شدیم

انتخاب کنیم و بدتر اینکه یکی از عکساتو اشتباهی چاپ کرده

اونیکه من انتخاب کردم خیلیییی خوشگلتر بود

غصه نخور مامانم خودم اتلیه میزنم عکس بارونت میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ازاده
22 بهمن 91 5:21
جفتش البته پول تو اتلیس خو. قربونش برم انقد بزرگ شده.
صفورا مامان آوا
28 بهمن 91 8:54
چه عجب ملیحه جوووون واااااااای چقدر عکس اولی آتلیه اش قشنگه راستی خصوصی داری
یاسمن مامان رادین
19 اسفند 91 10:43
قربوون گل پسری ملیحه جوون به نظر من اول کارشناسی بعد اتلیه
صفورا مامان آوا
10 فروردین 92 13:02
راستی در مورد نظر سنجیت من که میگم آتلیه بزن بابا درس به چه درد میخوره پول پارو میکنی ههههه