علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

بهشت من تویی

با کلی تاخیر سال نو مبارک!

1392/2/4 16:23
نویسنده : مامان کوچولو
803 بازدید
اشتراک گذاری
بالاخره حوصله کردم اپ کنم سال 92 هم رسید عید به نسبت خوبی داشتیم رفتیم شمال و مشهد البته من خیلی خسته شدم چون شرایط مناسب نبود و دسته جمعی رفته بودیم خلاصه من همش با علی درگیر بودم و خیلی باهاش بداخلاقی کردم:( واقعا خدا منو ببخشه دوشنبه رفتیم واکسن زدی به دلایلی تهران بودیم و رفتیم انیستیتو پاستور و بابایی هم باهامون بود یعنی اگر نبود من عمراااا اگه میتونستم علی رو بگیرم انقدر وول خورد و جیغ زد تا شبشم نشسته بود و نق میزد از فرداشم حالش خوب بود شکر خداااا خبر دیگه ای نیست جز اینکه کابل دوربین نیست تا من عکس بذارم از علی!!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهلا
9 اردیبهشت 92 17:53
به به چه عجب قدم رنجه فرمودید خبر می دادید گاوی گوسفندی بکشیم