علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

بهشت من تویی

شیر خوردن بسه!!!

1392/2/16 0:12
نویسنده : مامان کوچولو
936 بازدید
اشتراک گذاری

بلههههههههههههه

بالاخره بعد از 18 ماه و دو هفته من یه روز و نیم شیر نخوردم مامانمم که دیگه خیلی خسته شده بود

تصمیم گرفت دیگه منو از شیر بگیره

البته ناگفته نماند منم تا میتونستم مامانو گاز میگرفتم یعنی یه وقتایی جای دندونم چال میشد رو پوست

مامان بیچاره ام خب اینم مزید بر علت شد که مامانی تصمیمشو بگیرهههههه

و منم چون خیلی اقا هستمممم اصلا بهونه نگرفتم و واقعا اذیت نکردم

خدارو شکر که علی راحت راحت و بی دردسر از شیر رفت البته من سه ماه پیش از شیر شب گرفتمش

اینم کلی از وابستگیش کم کرد

کلا پیشنهاد میکنم دو مرحله ای بچه رو از شیر بگیرین هم بچه اذیت نمیشه هم خودتون

جالبه که این سه روزه علی خیلی خیلی خوب غذا میخوره و بعد از ظهرا 2 ساعت یکدست میخوابه

شبا هم بیدار نمیشه گریه کنه .................... و تمامش مایه خوشحالیه برای من

میخوام از ماه دیگه شروع کنم یادش بدم بره دستشویی البته اونم تدریجی برنامه ام اینه که طی سه ماه

از پوشک بگیرمش چون زیر دوساله .

امیدوارم اینم مثل شیر راحت باشه و بی دردسر

پ.ن:کابل دوربین نداریم عکس بذارم ...معلوم نیست کجا افتاده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)