علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

بهشت من تویی

اپ!

1392/4/6 19:33
نویسنده : مامان کوچولو
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای مهربون

باید ببخشید من دیگه نیومدم بگم که ما همون روز مرخص شدیم و علی ازمایش روز بعدش تقریبا خوب بود

حالا باید دوباره ازمایشش تکرار شه تا ببینیم سطح هموگلوبینش در چه حدیه؟

بهرحال ممنون از این همه توجه و محبتتون

از خودمون بگم براتون...... علی خیلی حرفای جدید میزنه کلی خوشمزه و شیطون شده

همچنان شبها دیر میخوابه و گاهی تو خواب گریه میکنه و خیلی از روزها کله صبح بیدار میشه

در مجموع بچه خوشخوابی نیست .

غذاهم معمولا به اندازه میخوره مگه اینکه مشکلی باشه

شبها تو اتاق خودش رو تشک میخوابه!خوشحالیم رفتیم تخت خریدیم ولی این اقا انقد وول میخوره که از رو

تخت میفته در نتیجه رو زمین میخوابونمش

خودم کنکور دادم قبول شدم ولی احتمال زیاد نمیرم چون خیلی رشته اش مورد علاقه ام نیست و

متاسفانه غیر دوتا رشته حق انتخاب دیگه ای نداشتم!!!!!(اینجا قمه دیگه..به هنر خیلی لطف دارن)

بابا جونی لطف کردن برام ست نور خریدن!منتظرم وصل شه و یکم دکورمو درست کنم یه اتلیه کوچولو

راه بندازم..هم برای نینیا هم برای بزرگترا...دوستان قمی در خدمتتون هستم هروقت جام ردیف شد خبر

میدم......

دیگه اینکه هفته دیگه عازم مشهدیم اگه خدا بخواد بعدشم که ماه رمضونه.ماه عزیز و دوست داشتنی

من....یعنی رسما عاشقشم.

هنوز هم اصلا تو خط پوشک نرفتم چون علی اصلا تو باغش نیست!یعنی میفهمه ولی همکاری نمیکنه منم

گذاشتم برای شهریور تا ببینیم خدا چی میخواد

عکس که ندارم ولی یه عکس میذارم از وقتی علی جوجه بود :) حیف روزای خوبی بودن که زود گذشتن

فدات بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

hodeys
7 تیر 92 22:10
به به به سلامتی نائب زیاره باشین
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 9:11
سلام لینکتان کردم لطفا من را لینک کنید
زهرا میم
19 تیر 92 17:04
خدا رو شکر
سحر مامان تانیا
21 تیر 92 0:07
امیدوارم که همه کارهات خوب پیش بره و علی جونمون هم دیگه هیچوقت مریض نشه
شیما
21 تیر 92 1:18
اي جان... ماشالا به اون چشمهاش