علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

بهشت من تویی

اولین دستمزد :)

1392/6/1 21:54
نویسنده : مامان کوچولو
993 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم بگم دیروز برای اولین بار به عنوان عکاس به یه عروسی فامیلی رفتم!

راستش خیلی سخت بود چون فامیل بودیم همش توی رودروایسی ازم کار کشیدن منم جیک نزدم!!!!!

خلاصههههه خیلی خسته شدم و برای عکاسی سالن 100 ت بهم دادن.

میدونم کمه ولی خیلی بمن چسبید اولین باریه که بابت زحمت خودم حقوق میگیرم .....

برام دعا کنید دوستای گلم که خدا به کارم وسعت بده و به چشمو دستم ذوق و سلیقه

و اینکه تحت هیچ شرایطی به علی صدمه ای وارد نشه چون دیروز خیلی اذیت شده بود :(

خیلی التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شيما مامان رهام
2 شهریور 92 17:45
مبارك باشه كار جديدت به اميد موفقيت هاي روزافزون
مامانٍ زهرا
3 شهریور 92 13:20
سلام ملیحه جون من همیشه به وبلاگت سر میزنم خدا انشاالله به کارت برکت بده پسر گلت رو هم برات حفظ کنه دختر من مثل علی جون آبانیه اگه دوست داشتی منو لینک کن
چيكو (مامان اميرحسين)
4 شهریور 92 7:32
سلام مباركههههههههههههه اولين دستمزد شيرينه انشالله كه خدابه كارت بركت ميده و دستمزدهاي بالاتر من همچنان منتظر يه شعبه ازاتليه ات تو بندرم
مهلا
4 شهریور 92 23:24
مبارککک باش اتلیه ایشالا شعبه دهم افتتاح کنی به امید روزهای بهتر برای تو دوست خوبم