علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

بهشت من تویی

پروژه پوشک گیری 2

1392/6/13 15:25
نویسنده : مامان کوچولو
926 بازدید
اشتراک گذاری

خب دیروز بعد ازینکه پوشکت کردم با پدرت رفتی بیرون اومدی من دوباره پوشکتو در اوردم کاری نکردی دوباره

پوشکت کردم و بهت گفتم نذار جوجوهای رو شورتت خیس شن

خوشبختانه گوش دادی ساعت 11 بردمت دستشویی هم جیش کردی هم پی پی !

من کلی خوشحال شدم داشتم میمردم از ذوق دیگه بعدش پوشکت کردمو بیخیال شدم تا صبح....

صبح بلافاصله بعد از بیدار شدن بردمت دستشویی بعد 10 دقیقه یگم جیش کردی و پاشدی!

صبحانه خوردی اومدم ببرمت دستشویی نیومدی و به فاصله چند دقیقه تا مچ شلوارت خیس بود :(

باز شستمت البته همش گریه میکردی و مقاومت لباستو تنت کردم بعد 10 دقیقه دیدم پی پی کردی گریه

اینبار دیگه داشت گریه ام میگرفت ..... مگه میومدی بشورمت؟؟؟اخرش دعوات کردم توام ناراحت شدی

نشونت دادم شورتت کثیف شده توام میگفتی نه!!!!!!!نشده!!!!!!!!تعجب

خلاصه دیدم اینکار اشتباهه حداقل برای تو

تو میدونی دستشویی چیه خودتم خوب نگه میداری ولی نمیخوای بری دستشویی و شورت پات باشه

منم ساعت 12 پوشکت کردم

باورت میشه تا ساعت 1 خشک خشک بودی!!! این یعنی بلدی خودتو نگه داری ولی بی پوشک نمیخوای

خودتو کنترل کنی

ساعت 1 بردمت دستشویی مقاومت کردی ولی با خواهش من جیش کردی کلی تشویقت کردم

بهت بیسکوییت جایزه دادم

الانم با بلوز و پوشک میچرخی نگاهت میکنم که ببینم خشکی یا نه؟انگار دوست نداری جوجوهای رو

پوشکت خیس شن :)

تصمیم گرفتم هر یکساعت ببرمت دستشویی و پوشکت کنم اینجوری هردو راحت تریم

(یعنی ما کل دیروزو تو اب بودیم انقد تو جیش کردی  و من شستمت)

امیدوارم اینجوری کم کم یاد بگیری باید کلا تو دستشوویی کارتو بکنی

دوستان اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه

پسر من هر یه ربع دستشووی نمیاد بیادم همش با گریه اس اخرشم هیچ کاری نمیکنه میاد بیرون

ولی یکساعت یه بار همکاریش خیلی بهتره

منتظر تجربیاتتون هستم

 

 

کلا بیخیال شدم

اعصاب ندارم نصف روز تو دستشویی منتظر جیش کردن باشم

نصف بقیشم صدای جیغ بشنوم که نمیام دستشویی!!!

والسلام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ایلیا
13 شهریور 92 19:15
ای وای من خدا به همگیمون صبر اعطا کنه عزیزم ادامه بده هر جور شده گلم کوتاه نیا
مامانٍ زهرا
14 شهریور 92 23:12
سلام ملیحه جون به نظر من هنوز یه مقدار زوده، اینجوری هم خودت اذیت میشی و هم علی جون. بذار یه کم دیگه بزرگ بشه. من شنیدم زیر 2 سال مناسب نیست برای اینکار. البته برای تمرین کردن و آشنا شدن خوبه، ولی اگه میبینی پسرت اصلا همکاری نمیکنه یه مدت دیگه صبر کن. انشاالله موفق باشی
یلدا مامان کیان
17 شهریور 92 0:46
ملیحه جان اگه طول میکشه ادرار کنه با دکتر مشورت کن یا داره جبهه گیری میکنه در مقابلت یا دور از جونش یه مشکلی هست تو رو خدا ناراحت نشو اینو گفتم دلم نمیخواد مشکلی باشه آخه دوستتون دارم یه کم صبور باش
زهره
21 شهریور 92 13:24
ملیحه جونم من شنیدم دوش برچسب چسیوندن جواب میده به اضای هرباری که تو دستشویی کارش رو انجام بده ی برچسب رو دیوار بچسبونه و هر ۵ برچسب ی ستاره و جایزه داره... اگر اشتباه کرد برچسب ها رو کم میکنیم!!! صبور باش عزیزم تو موفق میشی من میدونم٬ همیشه موفق بودی...
سما (مامن کوروش)
27 شهریور 92 16:55
ملیحه جوون منم دارم کوروش رو از پوشک می گیرم رنگ انگشتی هم خیلی به دستشویی رفتن مشتاقشون میکنه دو رنگ رو تو دستشویی بذار به ازای هر جیش اجازه داره ک دیوار دستشویی رو رنگ کنه
مامان ماهان
30 شهریور 92 18:02
سلام عزیزم زود شروع کردی ولی اگه میبینی موفق میشی ادامه بده.اتفاقا من هم اون موقع ها برای پسرم شورتهایی گرفتم که جلوش عکسای خوشکل داشت.و همش سعی میکرد اون خرسی و ماشین و هواپیما خیس نشن.تاثیرش خوب بود. دستشویی رو با برچسبای مورد علاقش و بادکنک و ...تزیین کن.یه کیف جایزه های کوچولو هم بذار. اگه محیط دستشویی رو دوست نداره صندلی جیش استفاده کن بیرون دستشویی.بعد که یاد گرفت کم کم صندلی رو میبری تو دستشویی. یک ربع یک ربع خیلی زوده.آدم بزرگ هم خسته میشه چه برسه به بچه. اگه هم موفقیت آمیز نبود بذار حدود 6 ماه دیگه.دوسال و 4 ماه یا دو سال و دوماه. دوستم دخترشو دوسال و چهارماه از پوشک گرفت فقط یک صبح تا ظهر وقت برد و فقط یه پادری دستشویی خیس شد. موفق باشید.
مریم مامان پندار
12 مهر 92 19:04
ببوس این علی آقا رو ملیحه یه کم صبر داشته باش درست میشه اعصاب داشته باش
نسترن
28 مهر 92 20:48
این شورت های آموزشی هم چیزای خوبی ها. فکر کنم باید از داروخانه بگیری. موفق باشی