علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

بهشت من تویی

در استانه دو سالگی...

1392/7/20 12:39
نویسنده : مامان کوچولو
949 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی داره میشه دوسال که تو عزیز دلم همراه مایی!

بودنت باعث شادیه.وقتی با زبون شیرینت حرف میزنی

وقتی منو سفت میبوسی وقتی هر روز دنیای اطرافتو بیشترو بیشتر کشف میکنی .... همه اینها منو وادار

میکنه تا خدارو شکر کنم!

نمیدونم چکار خوبی کردم که تو پاداشش بودی ؟:)

هنوز 12 روز تا تولدت مونده.روز عید غدیر مصادف شده با 2 ابان

منم هرچی با خودم کلنجار رفتم دیدم نمیتونم از خیر تولد بگذرم گرچه خیلی هم مفصل نیست

خانواده من و پدرت هستن و امیدوارم همه چی به خوبی برگذار شه

اینم عکست که خودم گرفتم و گیفت روز تولدته برای مهمونامون

همه دنیای منی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
2 آبان 92 0:45
عزیزم تولدت مبارک انشاالله در این شب عزیز که عید بزرگ تموم شیعیان هست ..... بهترینها برات رقم بخوره ....... همیشه سلامت باشی
نیر
2 آبان 92 17:07
امروز 2 آبانه عزیزمممممم تولدت مبارک این عکست عالیه دست مامانت درد نکنه
شیما
12 آبان 92 15:35
آفرين مامان هنرمند عكاس... و قربون اين پسر ناز
یاسمن مامان رادین
12 آذر 92 11:20
ملیحه جوون عکسای تولد رو بزار دیگه.دلمون پوسید