علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

بهشت من تویی

تلاش برای گرفتن پوشک!

1392/9/17 0:53
نویسنده : مامان کوچولو
843 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزه که روزارو کلا بی پوشک هستی

میبرمت دستشویی البته هر نیم ساعت گاهیم میگی ندارم ولی اصولا اعتمادی بهت نیست

کلی شلوارتو ابیاری کردی البته من اصلا دعوات نکردم چون خودت خیلی بدت میاد :)

من راضیم از روند کار

همینکه دیگه هر بار نیم ساعت واینمیسی و سریع دستشویی میکنی عالیههههههههههه

البته برای شماره 2 هنوز سختته و یکم میترسی ولی اونم بالاخره یاد میگیری

راستش خیلی خسته هستم :( تنهایی دارم اینکارو میکنم و پدرت اصلاااااا کمک نمیکنه نه در این مورد نه تو

کار خونه ولی من دارم همه تلاشمو میکنم

اخه گل من میگن که هرچی بچه بزرکتر شه زودتر میذاره کنار ولی شما هر روز لجباز تر داری میشی و وقتی

یه روالی بشه عادتت بسختی میشه ترکت داد! و دلیل دیگه اینکه هرکار میکردم نمیومدی پوشکتو عوض کنم

ولی شبا بعد خوابیدنت پوشکت میکنم چون نصف شب نمیای دستشویی

توکل بخدااااااا هر شب متوسل ائمه میشم که کمکم کنن صبور باشمو باهات کنار بیام

.....

امیدوارم پست بعدی بگم کاملا پوشکو گذاشتیم کنار و البته خیلی زود این اتفاق بیفته

پسندها (2)

نظرات (1)

یاسمن مامان رادین
19 آذر 92 17:15
وااااااااااااای خیلی پروسه سختیه من که اصلا جرات اینکارو ندارم.اصلااااااااااااااا موفق باشی عزیزم