علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

بهشت من تویی

تولد دوسالگی

1392/9/17 0:45
نویسنده : مامان کوچولو
1,757 بازدید
اشتراک گذاری

راستش بیشتر از یکماه از تولدت گذشته

باید بگم این تاخیر بخاطر بی حوصلگی خودم بوده :(

تولدت رو 10 ابان گرفتیم .همه چی خوب بود غیر  از تو !!! همش نق زدی و گریه کردی و از شلوغی خسته

بودی

چون مهمونامون از ناهار بودن تا بعد از ظهر خلاصه من خیلی خسته شدم و اخر شب یادم افتاد یه عکس

باهات ننداختم که خیلی ناراحت شدم

دوتا کیک خریده بودیم یکیم برای دخترداییت که تولدش 10 روز قبل شماس

عکسارو در ادامه ببینید گرچه خیلی نیست

کادوهم از طرف خانواده من یه دوچرخه. دو دست لباس خیلی ناز و 100 ت پول گرفتی

پدرت صندلی ماشین برات خرید منم بردمت اسباب بازی فروشی یه ماشین بزرگ خریدم که عاشقشی

مبارکت باشه عزیز دلم

پسندها (1)

نظرات (2)

یاسمن مامان رادین
19 آذر 92 17:12
تولدت مبارک عزیز دلم
عاطفه
26 آذر 92 15:05
زنده باشن هر دو شون. رها جون هم خیلی نازه. اسمش رو درست گفتم؟ چقدر هم این دختر و پسر گل شبیه همند.