علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهشت من تویی

خرید با مامان جون

1390/5/19 15:16
نویسنده : مامان کوچولو
4,634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری خوبی؟جات خالی دیروز با مامان جون رفتیم خیابون بهار برای خرید فقط بیا ببین مامان جونت چه تخت خوشملی خریده برات

مبارکت باشه

راستی دختر عمه من روز یکشنبه زایمان کرد هنوز دختریشو ندیدم اما خوشحالم که سالمن امیدوارم منو توام از زایمان خاطره خوبی برامون بمونه

این نمای کلی گهواره

اینم بخش روی تخت که جدا هم میشه و قابل حمل هست

اینم همون عکس بالاییه فقط جمع شدش که من خیلی با این مزیتش حال کردم

هنوز مونده چندتا چیز دیگم خریدیم

سرویس تشک دم دستی

قنداق

و این حوله های کوچولو.........

راستی قرار شد مامان جون برای توی تختت سرویس مادرکر بخره من راضی نیستم چون قیمتش بالائه اما خب مامان جون گفتن من دوست دارم واسه نوه اولم سنگ تموم بذارم ههههههههههبغل

امیدوارم مام بتونیم اینهمه زحمتو جبران کنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی مائده
19 مرداد 90 20:03
مبارکش باشه خیلی قشگن
مامان زینب
19 مرداد 90 23:41
سلام عزیزم. مبارکه . خیلی مبارکه. ان شاءالله به سلامتی استفاده کنی.
مروارید مامان آوا
20 مرداد 90 9:53
ملیحه جوون واقعاً همه چیزای پسر گلت قشنگه آدم حض می کنههههه
خیلی از گهواره اش خوشم اومد


باران اردیبهشت
20 مرداد 90 23:00
سلام مامان کوچولو وسایل علی جون خیلی خوشمله . من از ست لاحافش خیلی خوشم میاد تو بهار دیدم عاشقش شدم دست شما و مامانتوون درد نکنه الهی که علی هم به سلامتی استفاده کنه
آنی
21 مرداد 90 10:20
مبارکش باشه خیلی نازه منم تو آپادانای ولیعصر اینو دیدم شما چقدر خریدی؟220؟


هستی
22 مرداد 90 13:17
خیلی خوشگلن ملیحه جون خوش به حال پسر قند عسلت که مامان به این با سلیقه ای داره
ايتك
22 مرداد 90 13:39
چقدر خوشگل و نازن وسايل نينيت و مبارك علي جونمون باشه گهواره اش تكه قنداش چه باحاله