علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

تو غلت میزنی :)

1390/10/21 20:16
نویسنده : مامان کوچولو
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه مصادف با ١٨/١٠ دو ٧٦ روزگی برای اولین بار غلت زدی ...........................

انقدر با بابایی ذوق کردیم که یادمون رفت ازت عکس بندازیم

هنوز نتونستم یه عکس خوب ازین کار جدیدت بندازم :(

دیگه کاملا منو میشناسی

عاشق دستات هستی و وقتی میبینیشون یهویی تعجب میکنی

وقتی دمر میذاریمت گردنتو بالا میگیری

....................خلاصه همه این حرفا عروسکم داری بزرگ میشی

این لباس الان اندازته که هوا سرده:(منم تنت کردم عکس بندازم که یادگاری بمونه

مامان به قربون گردن گرفتنتت...............خنده قشنگت منو کشته

اسباب بازیای همیشه همراه پسری.................روزی هزار بار از دیدنشون تعجب میکنه

ای بابا ........این مامان ما دست بردار نیستااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهدی
21 دی 90 20:20
سلام خدابهتون ببخشه خیلی نازه روزهای خوب وپرنشاطی براتون ارزودارم هموطن
شهره
21 دی 90 21:09
ای جان پسرت از روز اول هم که عکساشو نگاه می کردم خیلی ناز و دوست داشتنی بوده عزیزم
شیما(مامان رهام)
22 دی 90 13:25
الهی بگردم پسر زرنگتو... عکس دمرشو که میخنده خیلی دوست دارم! ایشالا همیشه سالم باشه(لینکت کردم)
مامان سیم سیم
23 دی 90 21:05
هزار ماشالله ... چقدم خوش اخلاقه
ازاده مامانه هانا
24 دی 90 0:37
ملیحه نکن این کارارو با پسرت دل مارو نبر بابا پاشو برو درساتو بخون
مریم مامان پندار
26 دی 90 10:13
چقدر این رنگی بهش میاد ملیحه ماشالله .البته اینقدر نازه علی کوچولوی ما که همه رنگها بهش میان
مامی مائده
26 دی 90 12:42
موش بخوره تورو
م ط
26 دی 90 20:06
سلام خدا این نی نی نازنین را حفظ بفرماید التماس دعای فراوان
مامان مریمی
28 دی 90 19:24
ای جونم چه ناز شذی عزیزم