علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

4 ماه و 5 روز.....

1390/12/15 0:29
نویسنده : مامان کوچولو
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این چند وقت اوضامون خیلی بهم ریخته

اسباب کشی کذدیم و هنوز جا نیفتادیم

دانشگاه منم شروع شده که کارا رو سخت تر میکنه :(

اینارو گفتم که بهم حق بدی که دیر اومدم وبتو اپ کردم

شما از هفته گذشته فرنی میخوری چون مامانی ٧ ساعتی خونه نیست و میره دانشگاه

تو چکاپ ٤ ماهگیت ٦٢ سانت قدت و ٦٩٥٠ وزنت بود دورسرتم ٤١ هههههههههه ماشالا سر بزرگیااااا

یاد گرفتی دستتو میاری تا همه چیزو بگیری و من فکر میکنم راست دست هستی چون همش با دست

راستت وسایلو میگیری

راستی ٢١ اسفند میریم بندر عباس و ٢٦ اسفند راهی دیار عشق میشیم......مامانی داریم حاجی

میشیم ......

باورم نمیشه که با اومدنت انقدر نعمت تو زندگیمون زیاد شده

خدارو هزار مرتبه شکر

عکس در ادامه.........

خیلی ماه شدی مامانی دوستت دارم راستی چند روزه انگشتتو میکشی به لثه هات فکر کنم پایه بندی

دندونات داره شروع میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ازاده مامانه هانا
12 اسفند 90 0:35
علیه خوشگلم سلاممامانت که تا کبلو پیدا کنه ما ذلمون اب شده پس بدونه ای که ببینمت برات مینویسم . عشقه خاله رفتی مکه خیلیییی خیلی واسم دعا کن خیلی محتاج دعاتونم یه جورایی داغونم خاله میدونم تو اگه به خدا بگی همه چیو درس میکنه اخه تو فرشته ای ماهه من ملیحه جونم یادت نره منو ......
مامان ساینا
13 اسفند 90 16:42
ماشاله چقدر علی کوچولو بزرگ شده داره حاجی می شه. فرنی هم که می خوری وجود این کوچولوها پر از نعمته. ملیحه جون التماس دعا.
مریم مامان پندار
15 اسفند 90 14:06
سلام حاجی بعد از این خوبی جیگر طلا نگاهات منو کشته عزیزم
یاسمن مامان رادین
16 اسفند 90 0:52
قربوون این عکسهای خوشگلت ملیحه جوون الهی به سلامت برین.ما رو هم دعا کن.
مامان نخودی
16 اسفند 90 9:19
ماشالا به این مرد بزرگ که هم میخواد حاجی شه هم داره دندون در میاره هم فرنی میخوره خاله جون منم خیلی دعا کن دعا کن خدای بزرگ ما رو هم بطلبه ملیحه جون ایشالا سفر پرباری داشته باشی ما رو هم دعا کن
hodeys
16 اسفند 90 11:29
ey val be ali agha che zud haj ali mishi man un lebas sefidet o yadam e tu sismunit mashala bozorg shodi ha shekamu, ghazat am zud shoru kari ghorbunet beram mannnn:-*
سحر مامان ارشاک گوگولی
16 اسفند 90 12:52
نازی علی کوچولو بهتون خوش بگذره ... ما رو هم دعا کنین
نهیر
16 اسفند 90 13:40
حاج علی دوستت دارم حاج علی دوستتدارم خاله میری خونه خدا دردر ؟ الهی که به سلامتی بر گردی ملیحه جونم ما رو دعا کن این عکس اخریتم بخورممممم
شیما
16 اسفند 90 17:20
فسقلی تپلی چقدر آقا شدی
مامی مائده
2 فروردین 91 17:35
عیدتون مبارککککککککککککک حاج اقا و حاجیه خانم
مامان عرشبا
8 فروردین 91 22:33
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال وهمه سال مبارک بادت این روز وهمه روز
آینور مامان سهند
19 فروردین 91 8:12
حاج اقا شدی فدات شم ماشالا که روز بروز خوشتیپتر میشی
روشا...مامان ساینا
23 فروردین 91 1:29
سلام ملیحه جون سال نو مبارک ...زیارتت هم قبول ایشالا که ما رو هم دعا کرده باشی... امیدوارم سال خوب و پر از برکتی داشته باشی علی جون رو ببوس...