علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهشت من تویی

این روزها.........

1391/2/3 0:07
نویسنده : مامان کوچولو
508 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که با دیدنم همه وجودت میشود خواهش اغوش من....

این روزها که تنها با محبت و بوی تن من به خواب میروی.....

این روزها که دست و پا میزنی تا ساعتی با تو بازی کنم......

این روزها که دستهایت را بسوی من باز میکنی تا از کنارت بی توجه نروم.....

این روزها که تن لطیفت را با دستانم لمس میکنم......

این روزها که با دیدن ادای جدیدی که برایت در میاورم شگفت زده میشوی......

تمام این روزها و این لحظات زیبا زود تمام میشود

روزی میرسد که از در اغوش من بودن لذت امروز را نمیبری

روزی میرسد که با بوی تن دیگری به خواب میروی

روزی میرسد که زیر اب اواز میخوانی بدون انکه این روزها را به یاد اوری

پسرم تمام این ثانیه ها برای من زیباست

کاش یادت بماند که تمام نیازت را ما براورده میکردیم بدون کوچک ترین منت

کاش یادت بماند که با همه وجود دوستت داشتیم و داریم

کاش یادت بماند که من ساعتها در خواب نگاهت میکردم و زیر لب میگفتم :خدایا برای این نعمت بزرگ

هزار بار شکرت!!

کاش وقتی پیر شدیم و محتاج یادت بماند محبت بی دریغ ما و نیاز این روزهایت را.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حسناسادات
4 اردیبهشت 91 16:56
خیلی زیبابود. زیارتتون قبول
ازاده مامانه هانا
6 اردیبهشت 91 13:27
الهییییییییییییییی ملیحه من که اصلا نمیخوام به بزرگ شدنو رفتنش فک کنم. لذتی که الان دارم میبرم با دنیاااا عوض نمیکنم . حتی اگه تو اغوش کس دیگه بخوابهههه نمیتونه لذت الان منو درک کنه مگر وقتی بچه دار شهههه خیلی قشنگ مینویسی حتما یادش میمونه مگه ما فراموش کردییم؟
آی تک
9 اردیبهشت 91 9:30
خدا همه بچه رو زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه و رشد و بالندگیشونو ببینیم
یاسمن مامان رادین
12 اردیبهشت 91 10:37
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
مامانی وروجک
13 تیر 91 22:46
چه زیبا نوشتی خوشبختی این روز هایمان را و حیف که اون روزا هم میان!