علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهشت من تویی

فرشته من رفت تو 5 ماهه

1390/3/23 1:05
نویسنده : مامان کوچولو
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ماشالا چقدر زود بزرگ شدیبغل

4 شنبه (18 خرداد)رفتم دکتر با اجازت 3 کیلو چاق شدمتعجبخیلی راحت صدای قلب نازتو شنیدم .....

با اصرار من خانم دکتر یه سونو نوشت که شنبه میخوام برم ببینم بالاخره معلوم میشه ما چه کاره ایم؟مژه 

راستی جمعه تولدت مامانت بود بالاخره 20 ساله شدم مامانی اونم به همراه شما.......

بیا یه کیک واسه مامان کوچولو بذاریم که تولد رسمی شه دیگهفرشته

دوستت داریم هم من هم بابا اینو یادت نره گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا مامان علي
23 خرداد 90 1:19
مامان كوچولو تولدت مبارك
سهیلا مامان اریا مهر
25 خرداد 90 0:30
مامان کوچولوی کلوپ تفلدت مبارک
عطی
25 تیر 90 16:53
وای چه مامان واقعا کوچولویی ماشاالله تولدت مبارک مامانی