علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

11 ماه و 18 روز

1391/7/20 21:51
نویسنده : مامان کوچولو
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

کمتر از دو هفته به یکساله شدنت مونده چقدر شیرینه که داری بزرگ میشی

خیلی خیلی کنجکاوی و ماشالااا باهوش سعی میکنم از کارات ناراحت نشم و باهات همراهی کنم :)

برای کادوی تولدت رفتیم یه تاب خریدیم خیلی وسیله خوبیه کاملا جمع میشه و میشه تو ماشین بردش

سفرو مهمترین نکته اش اینه که صندلیش درمیاد و

جمع میشه و میشه بعنوان صندلی غذا مصرفش کرد و این یعنی تو سفر من از ناراحتی غذا نخوردنت راحت

شدم چون شدیدا به صندلی غذا عادت داری و فقط توی اون غذا میخوری

امشبم توی تابت خوابت برد ههههههههه

راستی شاید برای تولدت تهران باشیم چون نینی دایی هادی باید تا هفته بعد بدنیا بیاد (اگه بیاد ) و احتمالا

برای دو هفته دیگه واسه مهمونیشون بریم تهران ..............

عکس در ادامه

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ازاده
28 مهر 91 1:28
قلبونت بشم مننننننننننننننننننننننن دلم برات تنگ شده بود تاب نو مبارک