علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهشت من تویی

ذوق همسر مهربان

1390/5/9 11:13
نویسنده : مامان کوچولو
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

شما 26 هفته ای هست که با مایی پسرم راستش باورش سخته که داره اینقد زود میگذره ولی واقعیت با باور ما خیلی فاصله دارههههه

بهر حال دیروز بابات مشغول کاراش بود که شما شروع کردی به تکون خوردن انقدر پیدا بود داری منو میزنی که دلم نیومد بابا حسین این صحنه رو نبینه صداش کردم اومد...............

2 تا لگد نثار دست بابایی کردی انقدر بلند ازین کارت خندید که گوشم درد گرفتمژه

بابات خیلی دوستت داره اینو از نگاهش میشه فهمید امیدوارم توام به همین اندازه پدرتو دوست داشته باشیبغل

راستی مامانی کلی از المان واست خرید کردن اوردن بعضیاش واقعا سایز عروسکه یعنی قراره انقده مینیاتوری باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسر گلم برای مامان دعا کن من خیلی محتاج دعای یه دل پاک هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فهيمه و صدرا
9 مرداد 90 11:43
خدا برات حفظش كنه عكس لباساش و بزار تا حالش و ببريم
مروارید مامان آوا
9 مرداد 90 12:28
آخیییییییی الهی خدا هرسه تاتونو حفظ کنه ملیحه جوون
hodeys
21 مهر 90 13:54
aziiiizam, kheyli ghashang o ba ehsas minvisi ishalla be zudi nini salem o salamat biad tu baghalet