علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهشت من تویی

اسباب بازی

1390/5/26 14:39
نویسنده : مامان کوچولو
4,786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم خوبی؟مامانی من هنوز برای شما اسباب بازی نخریدم چندتا عروسک هست که مال خودم

بودن اونارو میخوام بچینم توی وسایلت مژهو البته یه تشک بازی که خیلی با نمکه

حتما میرم برات اسباب بازیای پسرونه میخرمچشمک

راستی امروز داشتم به یه چیزی فکر میکردم......من هیچ وقت دوست نداشتم بازی کنم غیر پازل هیچ بازیی برام جذاب نبود بجاش از 5 سالگیم عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن بودم راستش برام جالب بود که مثل همه دخترای دیگه عروسک برام جذابیتی نداشته و بخاطر همینه که از کل دوران کودکی من یه کارتون اسباب بازی بیشتر باقی نمونده حالا وقتی بیای میفهمی که مامانت یه کوچولو با بقیه فرق داره البته دست خودشم نیست اما خب ...........حالام عروسک خوشگلاشو تقدیم شما میکنم

ناقابلهماچ

اینا بقایای یه باکس تخم مرغ شانسی هستن که یه جشن عروسی رو تشکیل میدادن نمیدونم بقیش چی شده ؟؟؟؟

اینم سوغاتی دایی شهرام از المان بود ....وقتی مامانت اول دبستان بود

اینارو خودم خریدم وقتی راهنمایی بودم.....

اینم بابایی برام خرید...وقتی عقد کرده بودیم

و اما تشک بازی گوگولیت

من که خیلی دوسش دارم جوجوی نازم امیدوارم توام خوشت بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران اردیبهشت
26 مرداد 90 22:47
مامان کوچولو اسباب بازی زیاد نگیر بچه ها خودشون دوست دارن انتخاب کنن معمولا محل چیزی که از قبل براشون خریدی نمیزارن . اما دشک بازیش خیلی خوشگله و شاد از ترکیب آبی و سبز خوشم میاد . براش اسباب بازی برای سن زیره 1 سال بگیر فقط .
پینگیلی
28 مرداد 90 0:19
سلام خیلی قشنگه عزیزم مبارکهههمنم یه جعبه دارم پر از اسباب بازی تخم مرغ شانسی
مامی مائده
28 مرداد 90 0:19
وای چه مامان باسلیقه ای که اینارو اینقد تمیز تا الان نگه داشته افرین تشک بازیشم خیلی قشنگه
مروارید مامان آوا
29 مرداد 90 13:06
به به مباااارکش باشه ان شا ا... به سلامتی و خندون همیشه باهاشون بازی کنهههه