علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهشت من تویی

خریدای این چند روز......

1390/5/30 14:34
نویسنده : مامان کوچولو
2,593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خوش میگذره تو دل مامان ؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم بازم چندتایی خورده ریز خریدیم که من دوست دارم عکساشو اینجا بذارم البته خیالت راحت وقتی اتاقو بچینم تمام این عکسارو پاک میکنم یه سری از سیسمونیه نازت عکس میذارم.......

دوست دارم

اینو بابایی برات خرید....انقدر ذوق کرد که نمیدونی فکر کنم یه تفنگم برات بخره میشی یه سرباز تموم عیاررررر

اینو مامان جون زحمت کشیدن خیلیم مردونس جیگر مامان

عاشق این لباس یک و نیم وجبیتم که مامان جون خریده

بذار الان با وجب نشونت بدم.............

دیدی راست میگمممم؟

عزیزم سالم بیا تو بغلم تا همه این چیزایی که با عشق برات خریدیمو استفاده کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گوگولی
30 مرداد 90 15:06
عزیزم ایشالا نی نی ت به سلامتی از لباسهای خوشگلش استفاده کنه. تو هم برای من دعا کن...
arezoo
30 مرداد 90 15:09
alie kheili hamechizesh ghashange
مریم مامان پینگیل
30 مرداد 90 16:41
مبارکه ملیحه جون . به سلامتی از تک تکش استفاده کنه
مامی مائده
1 شهریور 90 23:59
وای چه قشنگن مبارکش باشهههههههههه
مامان ساجده
3 شهریور 90 3:10
سلام به جمع مامان های قمی خوش امدی ........ چه لباسای خوشگلی ....... مبارکش باشه .ایشالا به سلامتی بپوشه ....
سحر
8 شهریور 90 23:13
آخیییییییییییی، لباسهای گل پسری خیلی هم قشنگه، ایشالا که تپلی و سلامت به دنیا بیاد و همیشه شادون باشه
مامان مریمی
12 شهریور 90 23:15
مبارکه.... چه خوش تیپ !!!
منا مامان الینا
10 مهر 90 13:30
به به چه پسمله خوش تیپی میشه این علی کوشمولووووو! انشالا که علی جون صحیح و سالم میاد تو بغلت مامان جونش!