علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهشت من تویی

هشتمین ماه

1390/6/17 14:43
نویسنده : مامان کوچولو
719 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه داریم میفتیم تو سراشیبی این دوران.....زود گذشت نه؟؟؟دیروز وارد 8 ماه شدی پسر عزیزم

راستشو بخوای خسته شدم خیلی خستهناراحت

نه!تو خیلی خوب بودی..همیشه خوب بودی حتی کوچیکترین زحمتی برام نداشتی اما من این روزا پر از دلشوره هستم ............

نمیدونم چی در انتظارمه ..از تنهایی و بی تجربگی میترسم ..از غربت این شهر میترسم...

فقط تقویم رو ورق میزنمو منتظرم تا بیای

تو بیای تا وارد اون دنیایی بشم که منو میترسونه اگه باهاش مواجه بشم ارم میشم

برام دعا کن عزیزم ....برای پدرت دعا کن.....دوستت دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسمن مامان رادین
18 شهریور 90 0:54
به امید خدا این چند هفته هم با سلامتی خودت و علی جون و همسری میگذره. ایشالا همیشه و همه جا موفق باشی از جمله یک مادر نمونه بودن.
مامی مائده
20 شهریور 90 18:16
نگران نباش عزیزم. این نیز بگذرد ...
باران اردیبهشت
22 شهریور 90 21:26
مبارک باشه هشت ماهگی نگران نباش مامان کوچولو تا چشم بهم بزاری زمان گذشته حالا من دلم نمیخواد زمان بگذره نمیدونم چرا دلم شور میزنه که از پسش بر نیام تازه گرفتاری های دیگه ای هم هست تا قبل زایمان که میترسم حل نشه . اما باید توکل کرد و شاد بود اگه قلبت و آروم کنی همه چیز خوب پیش میره
مریم مامان پندار
27 شهریور 90 22:17
ملیحه کاملا درکت میکنم غریبو غربت رو منم چشیدم اما تو خدا رو داری الیه همه چی به خوبی پیش میره کجایی نیستی تو کلوپ؟
مامان زینب
9 مهر 90 12:51
سلام. چشم به هم بذاری این چند وقت هم می گذره. ان شاءالله به سلامتی گل پسرت رو بغل کنی.