علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

اماده سفر.....

1390/7/21 22:17
نویسنده : مامان کوچولو
752 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم اگه وقت شناس باشي بايد تا ٢٥ روز ديگه بياي ...! اين در ظاهر يه جمله اس اما براي من خيلي معنا داره ، معني يه دنيا ترس و اضطراب و عشق...... ترس از درداي پيش رو كه البته بالاخره تموم ميشن اضطراب از مسئوليتي كه قراره روي شونه هاي ضعيف من باشه و عشق به تو كه مسافري هست از بطن وجود من و مهربونترين همسر دنيا عزيز دلم امروز لباساي كوچيكتو شستم تا ساكمونو ببنديم و اماده باشيم ..... اميدوارم با ترس هاي من نترسي عزيزكم من قول مسدم مراقبت باشم همه درداي دنيا رو تحمل ميكنم بخاطر روي ماهت تو فقط سالم باش ، من جونمم برات ميدم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مامان رادین
24 مهر 90 1:04
الهی که به سلامتی زایمان کنی و کمترین درد رو برای ورود پسرت به این دنیا تحمل کنی و یه پسر سالم و البته صالح بیاد تو بغلت عزیزم.
مریم مامان پندار
26 مهر 90 18:13
الهی به حق علی راحت بارتو زمین بزاری و تحمل درد زایمان برات اسون باشه . علی جون منتظرتیم خاله جون بیاو نور چشم بابا و مامان شوو