علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

این روزهای مادرانه.....

1390/7/28 12:48
نویسنده : مامان کوچولو
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم!

امیدوارم حالت خوب باشه عزیز دلم .....................این روزا پر از احساس های مختلفم که شرح هر کدوم ساعت ها وقت میبره و شاید بدترین بخشش این باشه که نمیشه این حس هارو برای کسی توضیح داد

احساس میکنم قراره مورد هجوم اتفاقاتی قرار بگیرم که برای من خیلی زوده و هیچ راه فراری ندارم

احساس میکنم دلم برای تو تنگ میشه....برای تکون های ارومت ....باری ضربان قلبت.....برای حضورت در وجود من

احساس میکنم....................

نمیخوام از تمام حس هایی که دارم بگم شاید اینها اصلا برای تو جالب نباشه اما غنچه زندگی من اینها واقعیت این روزهای مادرته

دائم در حال دعا کردنم انگار غیر از خدا هیچ موجودی نمیتونه کمکم کنه

تو هم دعا کن عزیز دلم .... شک ندارم صدای دعای تو عرش رو به لرزه در میاره چون تو هنوزم جزئی از خود خود خدایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)