علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

امان از دلدرد......

1390/9/7 19:36
نویسنده : مامان کوچولو
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امروز 1 ماه و 5 روز از تولد تو میگذره عزیز مامان چند شبی هستش که دلدرد های شدیدی

سراغت میاد و تو گریه های شدیدی میکنی ..........حتی نمیتونی تصور کنی با هر گریه تو چه حالی به من

دست میده

دیروز بردمت پیش متخصص اطفال

بعد از معاینه گوش و چکاپ کلی شما که رضایت بخش بود گفتن ه این دلدرد ها عادیه و نمیشه داروی قوی

مصرف کرد چون باعث خنگی بچه میشه

قطره کولیک پد برای شما دادن بلکه کمی اروم شی بهر حال دیشب خیلی گریه کردی عزیز دل

امیدوارم زود خوب بشی گلم خدا میدونه که من با شب بیداری هیچ مشکلی ندارم فقط نمیخوام شما درد

داشته باشی

انشالا چهار شنبه با هم میریم بندر عباس پیش خانواده پدرت مسافر کوچولوی من نیشخند

راستی اینم بگم که ماشالا وزنت شده 4650 و این یعنی اینکه شما خوب شیر میخوری....

هر روز بیشتر از روز قبل دوستت دارم اینو هیچ وقت یادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سهیلا
8 آذر 90 18:40
قشنگم ان شالله دلدرات زودی خوب بشه و مسافرت هم بهت خوش بگذره حسابی
راضیه
11 آذر 90 15:33
الهی بمیرم ماهان منم بعضی وقتا از دلدرد ضجه می زنه ایشاا... که ز.دتر خوب بشن دوتاییشون... پیش ما بیا خاله
صدف
18 آذر 90 23:14
سلام وب زيبايي داريدبراتون آرزوي موفقيت ميكنم. انشالله پسر نازتون هم خدابراتون نگه داره
مهلا
19 آذر 90 21:54
سلام عزیزخاله اقادانیال ماهم دلدرد داره دکترقطره اینفاکول داده بهتر شدایشالاتوهم زودخوب بشی سفربهت خوش بگذره سوغات ما یادت نره
گلاره
20 آذر 90 11:06
وای ملیحه جون واقعا امان از این دل درد البته بنیتا هر شب نمیگیره بعضی وقتها داره دکترش بهم گفت روزی 2 مرتبه صبح و شب بهش کولیک ای زد یا اینفکول بده منم دادم خوب شد تو هم بده شاید تاثیر کنه
عاطفه
22 آذر 90 15:17
سلام خانومي قدم نورسيده مبارك واي كه نميدوني از ديدن نينيت چقدر ذوق زده شدم ياد اون روزاي خودم افتادم نيني منم كوليك داشت. نگران نباش همه اين سختيا تموم ميشه پيش ما هم بيا
مامان عرشيا
24 آذر 90 15:15
سلام عرشياي ما هم يه ماه و دو روز داره عكساشم گذاشتيم تو وبش مواظبش باشين.يه كم زيره اسياب كنين بجوشونين بهش بدين ايشالله خوب ميشه.نگ ران نباشين
مامان عرشيا
24 آذر 90 15:15
سلام عرشياي ما هم يه ماه و دو روز داره عكساشم گذاشتيم تو وبش مواظبش باشين.يه كم زيره اسياب كنين بجوشونين بهش بدين ايشالله خوب ميشه.نگران نباشين
حسنا سادات
26 آذر 90 13:36
سلام ملیحه جون پس کجایی دلمون برای علی جون تنگ شده یه سری به ما هم بزن
یاسمن مامان رادین
29 آذر 90 20:56
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها يلدايت رويايي...روزهايت پر فروغ،شبهايت ستاره باران خاله جوونم
مامان اشکان
30 آذر 90 23:42
سلامممممم قبل اینکه آرمان من دنیا بیاد میومدم وبلاگت سر میزدم چهره ناز پسرتو خیلی دوست داشتم و دارم الان نگاه میکنم یه جاهایی شبیه آرمانه
مهلا
1 دی 90 8:55
سلام عزیزخاله به مامان بگو یه بوس بزرگ تو لپت بکنه تا من خودم خدمت برسم ملسیه جون دلم برات تنگ شده یکی هم تورابوس کنه از جانب من