علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

پاییز تمام شد

1390/10/1 11:02
نویسنده : مامان کوچولو
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز زمستونه.........بهاری ترین پاییز عمر من و پدرت گذشت و زمستون از راه رسید

دلم میخواد احساس این روزهامون رو گوشه ای از خونه بذارم تا وقتی بزرگ شدی و رشید ...حس این

ساعت ها رو باهات تقسیم کنم

تا ببینی من و پدرت چقدر این روزها عاشق بودیم

تا بفهمی که همه وجود و عشقمون در بودن تو و لبخندت خلاصه میشد.........

اما حیف که این لحظه ها خیلی زود میگذرن و تو حتی ذره ایش رو بخاطر نمیاری.....حیف!!!!!

ولی این رو بدون پسر قشنگم

ما زیباترین روزهای مشترکمون رو با وجود شما حس کردیم و برای اسایش و رفاه تو از همه وجودمون مایه

میگذاریم

دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ازاده مامانه هانا
2 دی 90 1:42
وای چه مامنه با احساسی هستی ملیحه دوست دارم گل پسری بزرگ شده ماشالله خوردنیه منه ایییییییین
مامی مائده
2 دی 90 15:18
ندا
3 دی 90 16:00
مااشاالله علی اقا چه بزرگ شده انشاالله 120 سال زنده باشه زیر سایه پدر مادرش
مامان آرنیکا
5 دی 90 12:40
من لینکتون کردم اگه شما هم دوست داشتین واز وب ما خوشتون اومد این کار رو بکنید مرسی