علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

در استانه 8 ماهگی

1391/3/3 12:29
نویسنده : مامان کوچولو
718 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وارد هشتمین ماه زندگیت شدی عزیزم

دیشب برای اولین بار تنها توی اتاقت خوابیدی !!!البته یک ماهی هست که توی تختت میخوابی و منو بابا توی

اتاق شما روی زمین میخوابیدیم چون بابیی دلش نمیومد تنهات بذاره :)

بالاخره من تصمیم گرفتم شمارو کاملا جدا بخوابونم و دیشب تصمیمم عملی شد شکر خدا

تا صبح دوبار اومدم بهت شیر دادمو رفتم خوابیدم ...شمام اصلا گریه نکردی که امیدوارم همیشه همینجور

بمونی

رفتیم برای چکاپ این ماه

قد 67.5

دور سر 43.5

وزن 7870

وزنت نیم کیلو کم داره :( تقصیر دندوناته که داره انقدر اذیتت میکنه و هیچ خبریم از دراومدنشون نیست

کلی چیزای جدیدم ازین ماه میتونی بخوری :انواع پوره.ماش و عدش. ماست.اب سیب و هویج.زرده تخم

مرغ.....

امیدوارم تا دو ماه دیگه که باز باید بریم برای چکاپ نیم کیلو کمبود وزنت جبران شه البته این نتیجه در

صورتیکه خوب بخوری حاصل میشه که نمیخوری!!!!

هر وقت عکس انداختم به این پست اضافه میکنم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ازاده مامانه هانا
5 خرداد 91 1:15
عزیزمممم دندون میخواد در بیاره جووووووون عیبی نداره نیم کیلو حالا انقد توپول بشهههههههههه غصه نخوریااا کیا میای که من نمیبینمت دلم برات تنگ شده هاااا
زینب مامان محمد رضا
10 خرداد 91 18:58
هشت ماهگیت مبارک انشالله هشت سالگیت و جشن بگیریم
خانوم مهندس!
1 تیر 91 0:06
سلام چه عالی که مستقل شده... قبل از این تو گهواره میخوابید؟تا چند ماهگی جا شد؟؟