علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهشت من تویی

یه تک پا.....

1391/6/23 22:48
نویسنده : مامان کوچولو
954 بازدید
اشتراک گذاری

داره کم کم دانشگاهمون شروع میشه هنوز نرفته دل تنگم

خدارو شکر باباییت هست و نگهت میداره و بازهم خدارو شکر که شما پیشش میمونی

امیدوارم بتونیم با کمک هم روزای خوبی رو بگذرونیم و من درسمم بخونم

از شیطنتت هرچی بگم کم گفتم

از در و دیوار بالا میری فکر کنم تا یکسالگیت راه هم بیفتی الانم می ایستی ولی جرات نداری قدم برداری

خیلی خیلی به من وابسته ای

میرم کلاس رانندگی خدا کنه بار اول ازمون قبول شم :)

خیلی کم نت میام و بیشتر به شما و خونه و بابا میرسم خیلیم موفقیت امیز بوده

و دیگه اینکه ورزش میکنم و امیدوارم به وزن سابقم برگردم .....

عکس به درخواست خاله ازاده مامان هانا گلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
24 شهریور 91 8:29
سلام مامانییییییییییییی پسرت خیلی نازه خدا برات حفظش کنه مامانی به وبلاگ پسر توراهی منم بیای خوشحال میشمممممممم
یاسمن مامان رادین
26 شهریور 91 9:35
الهــــــی همیشه موفق باشی ملیحه جوون. قربوووون علی جوونم که اینقدر آقا شده.
مامی امیرعباس
27 شهریور 91 14:19
سلام ملیحه جون خوبی گل پسرت خیلی اقا شده راستی خیلی شبیهه خودته ها خدا برات حفظش کنه خیلی ماهه.. منم کلاسام شروع شده اما امیرعباسو میذارم مهد اخه مسیر خونه تا دانشگاه یکم زیاده..
نهیر
30 شهریور 91 13:32
گلممممممممم خیلی با نمکی عین ارین میخوابی نفسی ماشالله به چشمهای درشتت
الناز(مامان بنیا
4 مهر 91 16:13
خیلی جگیر علی اقا
ازاده مامانه هانا
14 مهر 91 18:48
الهیییییییییییییییی من دور این پسر بگردم که انقده نازههههههههههه ملیحه جونم خوبی؟ مرسی که عکس گذاشتی خواهر میام مییبینم اما خودت که میدونی منم مث خودت درگیرم اما همیشه به فکرت هستم دوستون دارم خیلی
خانمی
2 آبان 91 11:58
ماشالا چه بزرگ شدی شما....چه گل پسری