علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

بهشت من تویی

پروژه پوشک گیری 1

1392/6/12 20:00
نویسنده : مامان کوچولو
921 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم شروع کنم به اموزشت برای رفتن به دستشویی

راستشو بگمممممممم؟؟؟؟ امروز فاجعه بود

همش خودتو خیس کردی و همه لباسات و شورتات خیسن غیر یکبار بعد از خوابت همش تو لباست

خرابکاری کردی با اینکه تند تند میبرمت ولی هیچ کاری نمیکنی!!

دعوات نمیکنم ولی سر اینکه نمیای بشورمت خیلی ازم انرژی گرفته میشه واقعا کار سختیه

البته دوبار اخر که خیس کردی خودت اومدی بشورمت همینم خودش خوبه چون صبح اصلا از خیسی لباست

ابراز ناراحتیم نمیکردی

دوستان از تجربه هاتون بگین بهم و برام دعا کنین

تا یک هفته ادامه میدم و هر روزم گزارش میدماگر هیچ پیشرفتی در کار نبود تعطیلش میکنم تا اردیبهشت

که دو سالو نیمه میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
17 شهریور 92 9:58
عزیزم من پسرم تو 20 ماهه از پوشک گیریش تقریبا 10 روزی می شه شروع کردم.. البته من نمی خواستم خودش تونست خودشو کنترل کنه منم دیدم می شه.. تو 10 روز کلا 4 بار خودشو خیس کرد اما پسر منم از دستشویی رفتن می ترسید جلوش این کار رو کردم و مراحل تمیز شدن رو بهش گفتم خودش همکاری کرد. وترسش ریخت.. الان خیلی راحت می گه.. این چند بارم که خودشو خیس کرده یا من پیشش نبودم یا من باهاش لج کردم بزار خودش بخواد بزار مفهومش رو بفمه وگرنه برات سخت پیش می ره پسر من از روز اول این چیزا رو می فهمید شاید برا همین من باهاش هم پا شدم و گرنه مطمئنا ضررش بیشتر می شه عزیزم